sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Rasti seinään.

NYT se tapahtui. Vaa'an lukema lipui hienosti alaspäin. Tää on nyt vasta toinen kerta kun paino tipahtaa 4 kuukauden aikana, mutta mä toivon ettei se tyssää tähän, niinkuin viimeksi.

Sain uudet ruokaohjeet ja nyt syön 6 kertaa päivässä, ei pastaa, perunaa eikä riisiä. Kalorit 1500.
Kuulostaa mun mielestä mainiolta, sillä tykkään syödä ja nyt saan syödä kahden tunnin välein!
Eihän tämä ole pysyvä ratkaisu, vaan nyt pyritään löytämään se keino millä saataisiin se läski lähtemään ja sitten taas muokkaillaan. Pastattomuus ja perunattomuus tekee kyllä ihan saakelin tiukkaa

Mä olen niin helpottunut siitä, että nyt viikonlopun aikana se paino on tippunut 1,6 kiloa. Ehdin todella jo masentua siitä, että voiko oikeesti olla niin että ilman jotain lääkityksiä mä en saa painoa tippumaan. Mietin jo uudestaan sitä, että meen lääkärille puhumaan siitä laihdutusklinikasta jonne se mulle lähetteen olisi kirjoittanut. Sitten oltais vedetty 10 viikkoa Nutrilettia ja varmasti laihduttukin, mutta kuinka pysyvästi.
Mä haluan niin hitosti laihtua! Syömättömyydellä toki laihtuu, mutta mä en halua lähteä sille tielle koska metsästän terveyttä ja hyvää oloa. Kaikenlaiset vippaskonstit on niin nähty ja kuultu.

Mä lähetän universumille toiveen, että paino tästä jatkais tippumistaan tällä ruokaohjeella.

PLIIS!!!!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on suotavaa mutta ei pakollista. Mieti kuitenkin mitä kommentoit!